Funderar

... vad tusan betyder gerbil?!!



Okay sökte på google för att få reda på vad fasiken en gerbil är och ångrade mig ganska snabbt. Anledningen till att jag undrade var att Eminem sjunger "shove a gerbil in your ass..." i låten Fack.

Detta är en gerbil!

image1409
"Now See that gerbil.
Grab that tube
Shove it up my butt
Let that little rascal nibble on my asshole
Oh yeah right there, right there. Uhhh I'm cumming
Oh yeah.
Fack I just came again
Ok pull it out now
Oh fuck yeah
Wait he's not out
He's still crawling around up there
Oh fack I think it's stuck
Oh but it feels so fucking good"





Kommentarer
Postat av: Maddox

Gerbil = Ökenråtta. Jag har haft två ;)

2007-12-20 @ 19:31:54
Postat av: Cecilia

haha okay .. :p ha du testat ??

2007-12-20 @ 21:48:29
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: Maddox

Fuck you, nu ska du inte få presenten som jag gjorde till dig på jobbet igår.

2007-12-21 @ 18:18:45
Postat av: Cecilia

men baby jag skojis bara ... ja tycker du är asball som haft såna jag vill också ha en . ska nog önska mig en i julklapp!!

pussaaaaaaaaaaaaa

2007-12-21 @ 19:14:11
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0