Fyllosyster!

KOM HEM!

image97

Trodde aldrig att jag skulle kunna sakna denna människa, trodde bara det skulle bli sjuk skönt att inte ha en grinig bråkig syster hemma hela tiden. Men fan vad tråkigt det är när du inte är hemma. Har ingen att prata med när jag inte kan sova och ingen att sitta och dögarva med när resten av familjen gör sjuka saker! Och det jag saknar mest, är nog att åka bil på kvällen! Okej du har varit borta typ 2 dagar och jag är onykter, men vafan. KOM HEM IDIOT!!!
älskar dig min söta storasyster!
//LAJZAN!

Så här fint skrev hon om mig på fyllan. Jättegulligt kan man tyckte men så kom jag hem idag och mitt låsta rum var upplåst, sängen som hon och Johan har legat i, alltså MIN, var totalt obäddad och är det fortfarande. Hon säger att dom bara sovit men då undrar jag hur dom sover när underlakanet liksom lossnat från sin plats och ligger i en hög i mitten av sängen typ.
Ungen har inte ens kommit ner och sagt hej, det enda hon sagt till mig under hela eftermiddagen är: Kan du ladda ner Ken Rings låt Hässelby, det skrev hon på msn... Up yours säger jag!
Ska dunka sönder den låten i mitt rum och du får inte ett skit!

Nu ska jag sova, upp tidigt imorgon!
Peace!

Kommentarer
Postat av: juan

jag har inte sovit i din säng, jag sov på golvet med fanny!! (;

2007-12-16 @ 23:38:07
Postat av: lajzan

mm "eller hur" ..

2007-12-17 @ 19:55:17
URL: http://lindaarnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0