Gogo!

Shue, nu är jag äntligen hemma från jobbet. Det har varit en minst sagt slitsam dag idag. Massor med städa, putsa, sopa, skura... Egentligen i onödan för kontrollen höll på i typ en kvart.
Sovit har jag hunnit göra och i ungefär en och en halv timme, jag kan inte fatta att jag är så slut när jag kommer hem att jag bara däckar i sängen, rakt av!

Jag öppnade iaf med Danni idag, fick mig som vanligt ett par härliga skratt på hans bekostnad. Jag förstår inte hur han lyckas med allting, han hamnar i bråk med hela världen men det är aldrig hans fel... typ!
Han slutade klockan 10, då var det jag och Roger kvar. Vi väntade oss kontrollmannen vid 9, 10-tiden men han dök inte upp fören vid två. Jag tror det gick ganska bra iaf. Jag fick ju lagom mycket press på mig: "Cissi det är du som står för de flesta poängen, det gäller att du är trevlig och använder lämpliga hälsningsfraser och ser till att göra merförsäljning hela tiden!". GULP!! Som tur va kom Farhad och hjälpte mig och han är ju trevlig så det räcker för en hel Shell-personal!
Anyway, jag blev utbjuden idag igen av en kille med guldtänder, hmm! Aja, jag styrde av det innan det hann leda till något iaf. Fy tusan! Han hade tydligen varit och frågat om mig igår redan när jag var ledig. Haha! Aja, mycket ska man se innan man dör.

Familjen är borta också, Malin är väl instängd på sitt rum i vanlig ordning och resten är hemma hos image1387P-T. Emlan kirrar deras hår så jag är ju alldeles ensammen. Jag försökte roa mig med hunden men hon bara morrar som vanligt. Nu är det dock inte många dagar kvar till vi åker och imorgon är jag ledig om inte Danni fixar så jag får Shohres tid.
Apropå Sälen och, ja, de som ska med så fick jag reda på en ganska chockerande grej igår. Det är nämligen typ fest på Göta Källare den 26:e December, det kommer vara gogo dansare och grejor. Guess what!? En va dansarna är ingen mindre än vår nya vän Daniel. Haha, det måste man ju nästan se. Dessvärre tror jag att jag jobbar men om jag är riktigt snäll mot Shohre eller Danni så kanske dom kan hjälpa mig med det. We'll see!

Ha de gött allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0