Home at last

Hejsan hoppsan! Fy fasiken, jag hade glömt hur jobbigt det är att stänga men samtidigt sjukt skönt att få sova lite...

Idag rullade det på som fasiken, blev utbjuden av en invandrare med fru och barn, - grattis Cissi du har precis vunnit en mikro utan sladd!! Nej jag vet inte hur jag lyckas, så fråga inte ens...
Jag blev frågad ett par gånger hur jag trivdes i Tensta och vad jag gjorde där, men hey, det är inte så farligt som folk tror. Jag är ju liksom uppväxt på ett ställe som numera kallas för "Arabdalen" så jag är inte helt ny.

Axlo har tiggt skjuts hela kvälle så vi får väl se om jag lyckas hålla mig vaken tills dom vill åka hem, de har ju erbjudit både det ena, det andra och det tredje men jag blir glad bara jag får lite "fylleskämt direkt från dagis, a.k.a Adelsö".
Från Viper alltså hem till Alex? Eller var det hem till Ekerö?.. Aja, vi får se som sagt, just nu känns det ju så fär kul att hålla sig vaken en och en halv timme till.

Syskonen lär ju bli överlyckliga imorgon iaf när de märker att frysen är full med bullar och wienerbröd igen. Jädrans svullungar alltså!

image1350


Men nu ska jag väl roa mig på annat håll!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0