Hummerkåt

Jag och pappsen skulle ju till Nordea men det blev allt annat utom just det. Vi åkte först till Akalla -svenska bil där pappsen skulle beställa en handbok till nya bilen och då passade vi på att kolla på lite bilar och fuck me both ways vilka feta humrar, blev riktigt våt i brallan alltså (Lisa you know what i mean). Våra lilla mesiga Tahoe kändes ganska tråkig i jämförelse och jag blev lite bitter som vanligt när jag inte får som jag vill.



Efter det åkte vi till Vällingby och käkade på donken innan vi hade tänk ta oss an Nordea där vi skulle kirra Internetbank (Solo) och sparkonto. Det gick åt helvete, det var kö i princip ut på vägen så vi sket i det totalt och åkte hem istället.
När jag kom hem så gick jag och tog en tupplur, mamma & pappa åkte till farmor på landet på middag och Lajzan tog väl en och halvtimmes dusch som vanligt.
Nu när jag vakna känns det jättekonstigt att jag ska åka och jobba om mindre än en timme, tyckte jag precis var där men det är bara att bita ihop och sätta på sig smajlet. "Dra på smilbanden och upp med humöret"....

Nu är det iaf även bestämt att Sandra inte ska med till Åre för hon kan inte, hon ska nämligen jobba så det sket sig totalt. Jag börjar bli lite nojig över hur detta ska sluta, och om jag är nojig då vill jag inte ens veta vad Lisa känner. KOM IGEEEN NU PEOPLE!! Har vi verkligen inga vänner?
Nej men det löser sig, snart får vi väl ragga folk random på gatan eller något.

Snart dags för jobb som sagt, jävligt segt men men, det är Farhad som jag jobbar med vilket betyder -inte en tyst stund och antagligen massor med skumma människor.

Lots of love!


Kommentarer
Postat av: Linda

Bege er till Vemdalen vecka 4 istället flickor..

2007-12-27 @ 19:59:14
URL: http://yeeselson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0