Hurtbulle

Taggad och pigg, my ass!! Haha, jag var helt slut. Det var sjukt nära att jag somnade när jag körde(!) idag. Inte speciellt bra kanske...

Jag har iaf varit duktig idag. Jag tog bort alla löven som låg i kanterna på hela macken, sen skrubbade jag rent korvgrillen plus att jag har fixat iordning kampanj-choklade lite. Jag är lite stolt över mig själv faktiskt.
Det är kontroll på Måndag så storstädningen är igång för fulla muggar...

Klockan åtta, om en timme dryg ska jag på ett muskelpass. Först tänkte jag strunt i det men jag känner att det behövs. Speciellt efter dagens middag och gårdagens pepparkaksbakande. Usch!

Nu har jag inget vettigt mer att skriva men det lär väl dyka upp!
Puss på er så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0