Imorgon åker vi!

Ännu en jobbardag kom och gick. Lastbilschaffisen dök upp idag och skämdes så mycket att han skyllde ifrån sig men det styrde jag upp ikväll kan jag säga. Han heter förövrigt Johan... Nu vet ni!
Ja, jag kom hem, tog en tupplur, kollade på tv, shoppade middag till Sälen med mammsen, käkade en äcklig burgare från donken som helst skulle vilja komma upp just nu och ja, nu har jag precis rört i grytan som jag gjorde och det är dags att börja packa lite.
Jag försökte vänja mig vid kylan idag genom att jobba i frysen och kylen på lagre, det gick ju sådär för jag märkte att det var minusgrader ute sen när jag gick ut och det var inte alls samma kyla som i frysen, brr!!

Anyhow, lakan och handdukar får jag inte glömma. Kläder, mössor, vantar, skidoutfiten.. massor att tänka på!
Danne kommer komma vid fyratiden imorgon, vi får hoppas han hittar hit igen!

Nu är det dags att sätta igång och packa!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0