Jag kan säga nej!

Jaha så var man återigen hemma efter jobbet. Phu!! Inte speciellt kul att komma hem till ett tomt hus men wtf.
Idag kom det iaf in några killar på Shell som frågade efter nummer och en fika, dessutom blev jag kallad Västerorts vackraste flicka. Ja, man tackar. Lyckligtvis fick jag träna mer på mitt nej-sägande idag så det var ingen av de som fick som dom ville.

Olson ringde precis när jag skulle sluta och frågade om jag ville komma över till honom. Han har ju flyttat till en villa på Munsö nu så hela packet befinner sig där och dricker sprit. Jag fick dock precis veta att de tagit slut på spriten.
Hur som helst så funderade jag starkt på det ett tag men intresset, spriten och orken tog slut för snabbt för att jag skulle ta initiativet. Dessutom ska jag upp i tid imorgon för att åka och fixa håret hos Lisa, det börjar se förjäkligt ut i utväxten nu igen.

Förresten är det ju kul att det ska typ blåsa storm ute första natten jag är ensam. Jag som redan är livrädd liksom.
Fan jag önskar att Fanny var här och vaktade :( !!

Om jag överlever natten så hörs vi imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0