Knullbulle

Jobb med Farhad igår, en massa roliga typer kom in. En av de, han som jag inte riktigt vet namnet på, erbjöd mig diamanter om jag gick ut med honom men nu får det vara nog med sånt där. Jag vill inte ha ler stalkers så det blev ett nej.
Guldtanden var där också, han vågade sig inte in dock, han stod mest utanför och lipade.

Det roligaste av allt är att Farhad inte kan prata ren svenska, han har väldigt svårt att säga kanelbulle, a:t försvinner helt och e:et bli till ett u så det blir helt enkelt knullbulle. Det värsta är att han frågar och bjuder på knullbullarna hela tiden också. Ja, jag säger då det! En hel del galna skrattattacker får men stå ut med när man jobbar med den människan.
Igår satte han en korg på huvudet och snackade som en kines, jag låg praktiskt taget på golvet och tårarna bara sprutade, han är lite speciell den där människan men han är jääävligt skön!

Jag åkte direkt hem efter jobbet och bytte om till fillingarna, kröp ner under täcket med en kyckling baguette och cola för att kolla klart på American Pie -Beta house! Lika skön som de andra filmerna. Satt som vanligt och skrattade i min ensamhet, de är för sköna de där Stiflers, för att inte tala om Mr Levenstein




Får dock medge att den Stifler som är med i de två sista filmerna är mycket snyggare än Steve... och brudarna som är med -oj oj oj, inte ens jag skulle banga!!


Idag ska jag iaf börja klockan 15, jäkligt drygt. Min familj lämnade mig imorse för att shoppa sprit och mat, det var inte så värst kul. De tyckte tydligen att jag behövde sova men sånt borde väl jag få bestämma själv. De kunde åtminstone ha frågat :(. Man kanske vill spendera lite tid med dom eftersom dom åker imorgon, nu hinner vi knappt träffas alls ju. Dom sover när jag kommer hem och jag sover när de åker. Stackars, stackars mig!
Sällskap av hunden får man ju som sagt inte heller, himlarns skit också!

Aja, nu ska jag klä på mig och spruta i lite leave in balsam.
Keep it real!

Kommentarer
Postat av: The Stray Boy

Haha! Jag håller med dig om att brudarna är mycket snyggare i dom nya American Pie filmerna. Trevlig blogg du har förresten, här kommer jag kika in ofta. Och söt var du!

2007-12-28 @ 11:40:52
URL: http://thestrayboy.se
Postat av: Cecilia

Ja men eller hur!!?.. mycket heta.. :)
Detsamma får jag väl säga, mycket fin blogg.. Men mer bilder på dig själv tycker jag att du kan ha ;)

2007-12-28 @ 11:52:29
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: The Stray Boy

tack babe :) mja, jag vill ju helst vara anonym på bloggen. det är därför jag inte skrivit mitt namn eller lagt upp några bilder ;)

2007-12-28 @ 12:45:09
URL: http://thestrayboy.se
Postat av: Cecilia

okej kan förstås iofs!

2007-12-28 @ 12:56:33
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0