Lägenhetsvakt

Hej och hå. Här hemma är det full fart kan man säga.
Gunnar och pappsen tog en brottningsmatch i soffan nyss och jag blev informerad om att ifall jag någonsin gifter mig så kommer Frans-Gunnar förstöra mitt bröllop som hämnd för att jag förstörde hans drink för typ tre år sen i Kläppen. MOGET!!
Det är nog ingen fara dock, jag har inga planer på att gifta mig inom någon snar framtid...

Jag fick nyss veta att Sandrew och Kim ska flytta till Norge också, fast vah!? Det kom lite som en chock, det hade jag ingen aning om. Dom bli borta i ett halvår och jag ska tydligen få äran att vara lägenhetsvakt åt dom så jag kommer antagligen flytta till Solna i Januari. Se där!! Det kommer bli längre till jobbet men det är väl sånna smällar man får ta antar jag. Jag vet inte om jag ska försöka ragga upp någon att dela med så inte hyran blir så hög och eftersom jag har lite småproblem med att sova helt ensam så tycker jag att det vore en ganska bra idé.



Men men, nu ska jag bajsa!
Ha de!

Kommentarer
Postat av: drew

hej gumman! det där med lägenhets vakt är inte alls säkert! Vi har inte ens pratat med han som äger den så räkna inte med nåt, vi kommer alltså säga upp att vi ska bo här helt och sen leta nytt när vi kommer hem.. det kanske blir mer än ett halvår beror på vissa saker, men jag ska föreslå att du ska bo där, men i så fall inga partyn för det är nämligen 2 anmärkningar redan på lägenheten från han som bodde innan.. en till sen åker han som äger dens kontrakt.. just so you know! puss

2007-12-09 @ 13:58:19
Postat av: Cecilia

Okej ,, haha! Ilona sa nämligen att det var klart :) men men jag håller tummarna ..
kul för om de blir nåt sweetie.. puss

2007-12-09 @ 16:07:22
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: drew

ja men hon har missuppfattat, vi har bara prata om att du är en möjlighet =) Hoppas du kommer och hälsar på någon helg! eller flera eftersom vi ska bo där ett tag! puss

2007-12-09 @ 16:32:47
Postat av: Cecilia

ja men visst ! :D

2007-12-09 @ 19:42:34
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0