Ledig

Här sitter jag på min lediga dag. Jag blev lite sen upp idag men jag åkte iaf iväg för att sola som jag sagt att jag ska göra och det funkade fortfarande inte att växla i Hässelby Gård/Strand så jag drog till Vällingby.

Om en och en halv timme ska jag träna pilates, och sen är det väl i princip bara att sitta hemma och vänta in sömnen för imorgon ska jag öppna med Sebbe, likaså på Torsdag och på Fredag  blir det en stund med Shohreh. På Lördag är jag ledig men då ska jag hem till Lisa och Julpyssla och hit kommer mammsens och pappsens vänner på julmiddag.
Söndag morgon jobbar jag också så det är fullt upp nu hela veckan kan man säga.

Förresten, när jag skulle åka hem från solariet idag så var det någon dum jävel i en ful bil som backade in, rullandes, i mig vid ett rödljus utan någon som helst anledning. När det blev grönt körde han bara iväg som inget hade hänt. Jag hade ju ingen tuta heller såklart. Aaah, vilka stolpskott det finns alltså...

Ha de!

....Gah märkte nu att jag bränt mig på boobsen, SNYGGT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU SER UT SOM ROBYN!! du e typ en kopia av henne

2007-12-04 @ 17:34:27
Postat av: Mikaela

Men jag får dricka någon öl eller något:P Det kan bli en lätt match eftersom jag bara ska vara med min nya man i helgen och jobbar tidiga mornar och nästa helg åker jag till köping, där kan det dock bli lite öl...
men det e själva, fest grejen jag vill ifrån ett tag :)

2007-12-04 @ 18:08:33
URL: http://mikaelawigert.blogg.se
Postat av: Cecilia

Men ROBYN?! Fuck me sideways, vet inte om jag ska ta det som en komplimang..
Vem är det som tycker de?

2007-12-04 @ 19:43:02
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0