Mat i magen

Nu har jag ätit god mat. Lax med dillstuvad potatis, -det är grejor det Mysigt att vara lite med familjen eftersom jag jobbar så mycket och dessutom åker de snart till Kläppen och lämnar mig ensammen hemma :'(.
Fanny ska hem till Oscarssons så henne får jag inte heller sällskap av.
Fast Marianne är ganska snäll, hon erbjöd sig att ta hand om mig också när familjen är borta, t.o.m P-T var inbjuden. Han var självklart på om frukosten var god....

image1413
Nej, men känns faktiskt skitjobbigt att vara ensam så länge hemma. Jag är ju den mest sällskapssjuka människan jag känner liksom. Gah! Kommer antagligen inte sova speciellt mycket men men.. kan ju blir mysigt också vem vet!





Nej nu ska jag se vad det står i sms:et som jag precis fick. Säkert inget intressant...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0