Memories 4 life

Nu är alla avsnitt slut och jag är alldeles varm. Fasiken va bra det är, elva år sen var det som Mysteriet på Greveholm gick som julkalender på tv. Den bästa genom tiderna om jag får tycka till. Inte bara för att den var så spännande och lite läskig utan även för att det ligger en del minnen bakom den.
Första gången jag såg den efter att den gått på tv var året 2002, god damn it vilken natt! Har nog aldrig varit lyckligare än då och de åren som kom där efter.

Jaja, nu måste jag sova. Problemet är att jag däckade när jag kom hem från jobbet så nu är jag ju självklart skit pigg! Men men, som Nisse skulle säga!

...Röda laxen till Gröna Jägaren!
Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0