Merry X-mas

Jaha, klockan 8:00 vaknade jag pigg som en fuckin nötkärna!! Ska det vara så här när man är van vid att gå upp tidigt att man vaknar före alla andra och inte kan somna om. Det är banne mig inte skoj alls...

Första julklappen från mammsen och pappsen var en vit pikétröja från Adidas, assnygg om du frågar mig. Jag blev jätteglad...
Jag har luckor från igår trots att jag bara tog typ fem öl, det känns ju så där. Jag satt tydligen och pratade med mamma och pappa innan jag somnade och slog in paket tillsammans med Malin (som btw ser ut att vara inslagna av en treåring).
Hade några sms inatt också, Lisa har berättat för Jonas att vi ska till Åre samtidigt som honom och Anders hälsade God Jul. That's about it...

Jag lägger in bilder på paketen senare för er som är nyfikna, annars gör jag det bara för min egen skull så jag kan kika senare och njuta av alla fina saker.

Just det, härom natten så vaknade jag inte en, utan tre gången av sms från typ alla mina jobbarkompisar. Det var den natten jag trodde A skulle terra mig men istället så var det kollegorna som stod för det. Tre sme fick jag där det stod att kassorna minsann inte stod i sitt vanliga skåp för det var det fel på, utan de stod nu inne i kontoret och koden var ****. Roger, Danni OCH Shoreh skickade detta så jag kan säga att koden lärde jag mig ganska snabbt iaf och jag missade definitivt inte att kassorna var inne på kontoret dagen efter när jag skulle till jobbet.
Den morgonen försov jag mig också, helt i onödan, så jag kände mig lite stressad och tänkte att jag öppnar tvätten på en gång. Det skulle jag ju inte gjort, larmet gick ju igång och jag fick panik. Lyckligtvis lyckades jag stänga av det innan polis och hela helvette döl upp. KLANTARSLE säger jag bara. Men men, man kan ju inte alltid ligga på topp...

Nej nu är det snart dags för julegröten, undrar vem som får mandeln i år.
Kalla julpussar!

Kommentarer
Postat av: Maddox

Du fick ju presten av migmed juh...fast inte julis bara present. moget med luckor. Pussigull

2007-12-24 @ 12:35:18
Postat av: Cecilia

Ja just de, det kommer upp de också baby
!;D

2007-12-24 @ 12:58:10
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0