Min syster

... Är en tjuv. Och då menar jag inte att hon stjäl i affärer eller från okända människor, nej nej, hon tar från sin familj. Sitt egna kött och blod. Idiot unge! Skiter i om det rör sig om 40 kronor, ett leg eller ett par skor. Man snor ALDRIG NÅGONSIN från sin familj!

Det är inte första gången det saknas pengar i plånboken och det bara för att hon ska få sina s.k zoeys (cigaretter).
När ska du växa upp Linda, när ska du börja gå till skolan, när ska du ta tag i ditt liv?
Du är min syster och jag kan inte annat än älska dig men fan, en vacker dag ska du betala tillbaka varenda öre. Du kommer få lära dig att man inte kan leva livet som du, glida på en räkmacka. Den dagen den sorgen säger jag bara...
Fan, pallra ditt magra arsle till skolan så du får en jävla utbildning någon gång, SKAM!!

What went wrong!?


Kommentarer
Postat av: lajzan

ASSÅ VAD SNACKAR DU OM?!?! :S:S

2007-12-03 @ 18:10:32
URL: http://lindaarnblom.blogg.se/
Postat av: drew

hej gumman! gick inte att messa till dig efter jag hade frågat, undade bara om du ville leka på onsdag?? om du har tid för lilla mig :D puss

2007-12-03 @ 20:45:17
Postat av: Anonym

Du ser ut som robyn, haha

2007-12-03 @ 23:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0