Mini roadtrip

Pilatesen var NICE, innan jag ens kommit hem så ringde Lisa och ville ha sällskap till Gärdet för att lämna skidgrejor till Wredde som ska ta det i sin bil. Så det var bara att göra sig en tallrik med gröt, duscha av sig och hoppa i kläderna för att sedan invänta Lisa som kom strax därefter.
Jag tog med mig skivor, en var från Nyår-2006 till 2007 så det blev en riktig nostalgi kick.

Vi snackade massa skit som vanligt och allt är löst nu så min kicka är glad igen, jippi!
Det blev lite sexy-talk också på vägen hem så nu får vi se hur man sover inatt, jädra Lisa som ska vara så jobbig hela tiden..

Pussar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

filåt då.. ska aldrig prata med heta polismän som arresterar dej...med handbojor å grejor.. haha

2007-12-04 @ 22:24:56
Postat av: Cecilia

Gaah ;) ... knasfisa , de kommer bli grym om nio dgr babycakes.

Då får du ligga också din jävel!

2007-12-04 @ 22:57:43
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0