Norrmän tycker också om porr!

Jaha så var man hemma igen, idag var det tungt på jobbet vill jag lova.
Gissa vem som fick uppgiften att tömma, flytta och lyfta en massa pallar fulla med motorlolja och diverse. Jo, hon sitter här. Jäklar i mig, det tog på krafterna. Inte blev det bättre av att det varit helt dött timmarna innan heller, segoberta!!

Jaja, inget så där jätteskoj idag. Ett norskt par kom in och köpte två porrtidiningar där man fick filmer på köpet och på det tog de en varsin korv med bröd. Extra räksallad skulle dom ha på, jag skrattade lite för mig själv när de gått, för så tråkig humor har jag.
Annars bara massa slit och mina fossingar har tagit död på mig idag, usch och usch!

Duschen väntar mig nu, jag ska väl försöka lyckas bli trött också vilket jag känner just nu att jag verkligen inte är.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0