Nu är det helg igen

Idag har det varit en helt okay dag på jobbet. inte så övderdrivet jobbigt som igår när jag tog bort löv, skrubbade och trixade hela dagen.
Idag har jag bara dammat lite hyllor, lagt varor i datumordning och stått i kassan.
På eftermiddagen när Farhad och Anne kom skulle det fixas i toaletten då hittade F ett par nerbajsade byxor på golvet, då undrar jag hur fan den människan tatt sig ut därifrån utan att bli sedd, barbent! Det finns så sjuka människor i Tensta alltså...
Igår haffade de några somalier som hade hela bilen full med amfetamin. Usch & fy!

När jag kom hem fick jag skjutsa ner pappsen till Åkis och shoppa mat (som jag senare glömde i bagagluckan). Sen sov jag till pappa ville bli hämtad igen och nu har jag precis ätit en "trevlig" middag med familjen (ja, Per-T. var också med).
Massa tjafs och onödiga diskussioner, eller jag och P-T försökte komma fram till vem som fick ligga sist och jag tror han vann men jag kom inte långt efter. Sen började pappa snacka om att jag ska betala hemma när jag får fast anställning och buff buff. Inte speciellt kul-att-prata-om-vid-matbordet-på-en-fredag-snack men det struntade han i som vanligt.
Lajzan kom hem också och stämningen blev väl så där eftersom vi snott kläder av varandra i vanlig ordning. Den enda skillnaden är att jag inte pajar, röker ner eller har en pappa som betalar varenda plagg jag har på mig. Men men, borde kanske ändå inte ta hennes kläder...
Jaja, ikväll har jag inga planer alls, får väl bli ÄNNU en ensam Fredag kväll här hemma. Jag tycker fan nästan synd om mig själv, som vanligt.

Anyway, imorgon ska jag Malin och mamma (INTE LINDA) till Kista och shoppa julisar. Det ska bli mysigt, speciellt att slippa en viss syster som går mig på nerverna just nu. Det går säkert också över precis som allt annat men just nu behöver jag distans. Hon kan inte följa med eftersom vi ska handla julklapp till henne så om hon inte vill ha en låda full med bajs så borde hon kanske skärpa sig. Skitungen!

Hör av er om ni vill göra något... eller vad vet jag, behöver skjuts ;p.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0