Ny design

Stor skillnad blev det på den nya designen som jag suttit i princip hela kvällen och kämpat med och den är inte helt klar än.

Nu har jag lekt vuxen igen och skickat en massa julkort. Vissa kommer nog bli lite överraskade för jag hade kort kvar men slut på kompisar så det blev några random också. Det är tur att Eniro finns jag hade nämligen ingen adress uppskriven.
Imorgon ska jag jobba lång dag igen, Danni är fortfarande sjuk. Efter jobbet ska jag hämta mamma sen ska vi shoppa inför middagen som jag ska laga (kors i taket, I know). Pappsen har kommit med den briljanta idén att jag ska laga mat en gång i veckan så jag lär mig, yes yes. Imorgon blir det pastarullar med mozzarella och skinka. Inte så jätteavancerat men väldigt gott!
Efter maten ska jag på match, Lajzan gjorde bort sig idag så jag fick hennes ticket och dessutom var det min tur att gå. Efter matchen ska vi hämta mammsens bil på verkstaden så förhoppningsvis fungerar den nu.

Farmorn ringde tidigare idag och styrde upp julbaket som vi har årligen. Den blir av på Onsdag efter jobbet. Jag slutar klockan tio och farmor tre så jag kommer han massor av dötid att förspilla. Vi får se vad som händer med den. Det ska bakas det vanliga, negerbollar, chokladdoppad dadelröra och mammsen hittade något recept som hon ville att vi skulle testa så det får väl bli så. Vi ska självklart käka risgrynsgröt också, mumma!

Torsdag, jobb igen! Slutar klockan tre och jag ska antagligen träffa Lisa. Hon hade någonting till mig sa hon. Det blev lite mycket i Sälen så hon glömde hälften av det hon skulle göra. Tror jag det, så som hon LÅG i ;).
Annars har jag inga speciella planer resten av veckan vad jag kan komma på just nu, det lär väl dyka upp men som sagt för tillfället är det ganska lä. Antagligen lugnet innan stormen.

Apropå matcher så frågade pappsen mig imorse om jag jobbade den femte och det gjorde jag inte, så då ska jag på någon stor tifomatch. Skoj skoj, blir lite öl också tydligen! Hmm... Det är samma dag som familjen kommer hem från Sälen :(. Jag får inte åka med i år eftersom jobbet kommer ivägen, det känns verkligen jätte tråkigt men jag får se om det händer något skoj här hemma istället!

Nu ska jag gå och lägga mig i min nybäddade säng!
Klockan fem imorgon ringer väckarklockan och kanske Johan om han kommer ihåg så det är lika bra att sussa kudden på en gång!

Arrivederci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0