Nyvaken

Jag åkte in till stan när jag vaknade för att fixa håret hos Lisa på salongen. Efter att mitt hår blivit jättefint så gick vi till Ringen där vi åt världens godasta Pasta La Pesto med räkor -to die for.
På H&M var målet att hitta lite nyårsoutfit, det gick snabbt och smidigt. Ett par silvershorts, svarta strumpbyxor och en svart top. Check!

Senare ikväll när jag slutat, eller ja, okay inatt, ska jag jag iaf hämta Lisa hemma för hon ska sova med mig. Imorgon är jag nämligen ledig så jag får skjutsa hem henne innan min lilla mina shoppingrunda i Vällingby.
Jag har ju som sagt jättesvårt att sova ensam så med lite sällskap så ska allt nog gå galant.

CHOCKING NEWS!! Anders ska bli pappa och jag fick veta det sist av alla. Det var ju kul liksom, eller ja, Valkyria var sist men ändå. Kul för honom, eller? Aah, han blir säkert grym som daddy, förhoppningsvis...
Det kom som en chock kan jag ju säga, jag hade verkligen ingen aning och Lisa var helt bombsäker på att jag fått reda på det för längesen. Fem månader har hon gått liksom med bulle i ugnen. Ja, det känns som Munsö är the place to be om man känner för att skaffa barn ung.

Men men, nu vaknade jag precis från min lite för långa powernap så det är bara att rusa iväg till jobbet!
Have a nice evening! (New years eve imorgon!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0