Över mina förväntningar

Jaha, nu sitter jag i Kims och Sandras lägenhet. De håller på att packa, rensa och städa inför Norge-flytten. Petter dunkar skönt i högtalarna och Kim spelar pajas.
Lägenheten som jag nyss var och kollade på var helt underbar, mycket bättre än jag förväntat mig. Nyreoneverad med mörkt trä, spots, walk-in-closet och för att inte snacka om köket. OMG!! Sandrew blev ganska avis faktiskt, fniss!
Ja, jag hoppas bara allt går som jag tänkt mig så jag får den så snart som möjligt, det är ju en hel del som ska införskaffas, så som soffa, soffbord, tv, bokhyll m.m.

Det är såna här tillfällen man önskar att man hade någon att dela kostnaderna med men det får komma när det kommer. Jag får vara lite independent ett tag nu helt enkelt.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0