Panik

Jag fick skjutsa hem min pratkvarn till farmor för ett tag sen. Jisses vad hon snackade alltså, det känns ju bra att hon är stolt över mig iaf.

När jag kom hem fick jag panik, nycklarna var borta. MF!! Jag letade i alla bilar, i mitt rum, under sängen, i alla fickor ja, t.o.m i papperskorgen. Efter ett tag kom jag på att jag ju nu för tiden låser dörren till mitt rum och där hängde ju självklart nycklarna kvar. Jälla skit! Sen var det bara körkortet och bankomatkortet som saknades men det återfanns ganska snabbt. När jag kollade i bilen dock så dök det upp två mörka gestalter på vägen, det var Gunnar ett och två som inte kom in i kyrkan. De skulle nämligen på midnattsmässa men det var fullt, eller så var dom för fulla. Jag minns inte så bra, men Andreas är ju typ kristen och stammis där så han borde ju fått någon form av VIP plats. Stackaren!
Jaja, de ramlade iaf in hos oss en liten stund och Gunnar drack vatten medan Andreas som vanligt halsade i sig öl. Lajzan roade sig med en plasthandske och klämde sig på hårklämmor. Hon är inte så bright men vi tycker om henne ändå... ibland!

Nu är det snart dags för sängen och Greveholm. Imorgon ska jag ut med typ massor av människor som sagt. Lisa och Linn kommer hit innan och "förar" lite. Jag kommer typ vara död på annandagen men det skiter jag faktiskt i.

Hoppas er jul har varit super. Sweet dreams everybody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0