Pigg och alert -Nej bra!

Shue! ..

Tog en powernap innan middagen idag vilket gjorde mig mindre trött nu på kvällen. Det är ganska jobbigt eftersom jag bör gå och lägga mig inom kort.
Jaja, jag har iaf nyss beställt en väska från Haléns. Assnygg, tycker jag, skinnväska med massor av fickor i helt rätt storlek till ett kanonbra pris! Det kan fan inte bli mycket bättre...

Julklappar är det dags att köpa snart också, de blir väl lite imorgon. Linda ville ha någon tröja från Gina så vi får se vad vi hittar. Jag och yngsta syrran lär väl handla något tillsammans.
Jag själv önskade mig ett par skor av mina systrar, ett par som jag ganska nyligen blivit förälskad i. Inte allt för avancerade och jävligt igenkända men ändå helt underbara... Converse all star! Yeah baby, yeaaah!



All I want for christmas is you...typ!

Kommentarer
Postat av: Maddox

Vill du ha dom rosa så finns dom bara upp till strl 36 och det är bebisstorlekar, så var det när jag köpte mina iaf.

2007-12-07 @ 18:17:36
Postat av: Cecilia

nee jag vill ha svarta eller blå

2007-12-07 @ 19:40:34
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0