Piiip!

Min mage piper, haha, what's up with that liksom!?

Aja, jag hade ångest nyss och funderade starkt på att gå ut i köket efter något men suget försvann så jag ska nog stoppa tandborsten i käften innan jag ångrar mig...

Så!! Gaddarna rena och lena.
Imorgon blir det lek med Sandra, det var snack om kakbak, alltså peppisar och "busselullar" som jag så fint kallar dom efter att ha sagt fel framför en kund häromdagen. Det var inte alltför pinsamt men han fick sig ett gott skratt på min bekostnad iaf. Varsågod, jag bjuder på den! Men anyways, jag tror det kommer bli mega mys.

Messade med Danni också, en jobbkompis, den nörden är ju ledig hela veckan. Hur orättvist är inte det liksom? Å andra sidan jobbar han väl extra på tre-fyra andra Shell-mackar men ändå.

I veckan eller nästa måste jag iväg och införskaffa skidställ, mitt är gammalt och fult. Jaja, det är underställ, det syns inte men jag vill ändå ha ett fint. Kanske rosa som Lisa, men jag vill ha med lite hög hals på så vi får se vad som finns. Tydligen billigt med Helly HansenStadium så får väl börja där.
Jag och Lisa kommer matcha varandra så himla fint i vår skiddresser i år, hon är nämligen hel-lila och jag rosa. Weeeij, se upp i backen! Sen kommer ju Daniel också med sin Goofy-tröja som han köpte på H&M. Haha, vilket gäng!
Martin har lovat att vara snäll också, vi får se hur det går med den saken, hoppas kan man ju alltid göra men det lär ju gå åt helvette för vi känner ju trots allt Martin. Han ÄR den drygaste av dom dryga. ALLA människor ligger i lä när det gäller att bli jämförd med den människan... Ack, det är tur att det bara är över en helg!

Nej nu ska jag sluta snacka skit om Martin. Han kan ju inte rå för att han är en kille.
Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0