Skeda med Lisa!

Gaaah, äntligen! Imorgon är jag ledig, eller idag om man vill se det så.
Idag var vi lite efter på jobbet och jag skulle som sagt hämta Lisa, lyckligtvis var hon hos Jonas så jag slapp åka så långt. När jag ringde så svarade hon med ganska stressad och andfådd röst. Jag förstod på dirr vad människan höll på med. Dumma Lisa!! Men hon var iaf precis klar, så timing hade jag.
Hon lämnade Jonas och vi åkte tillsammans hem till mig, nu ska vi snart lägga oss i bäddsoffan och skeda lite med varandra.

Annars var det ganska dött på jobbet idag. Guldtanden kom in och lipade lite och försökte bjuda ut mig igen, det gick inge bra för honom den här gången heller.
Igår brände jag mig på mackgrillen när jag skulle putsa glasskivan över så nu har jag ett fint rött märka på magen. Skit!

Men nu somnar Lisa snart och vi ska upp på systemet imorgon så jag måste kila!
Gott slut och gott nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0