Sleepyhead

Jag somnade inte fören fem imorse vilket resulterade i att jag inte gick upp fören vid ett. Då hade dock pappsen vart och handlat gott bröd med brie och salami så nu har jag suttit och äckelsvullat igen. De kommande två veckorna innan Sälen lär ju bli hårdträning så jag ens pallar ta mig upp och ner för backarna.

image1352Pratade massor med Axlo i bilen igår också, haha. Kom på det nu efterhand att han frågade vem jag var svag för och tyckte om och varför jag tyckte som jag tyckte. Haha, jag förklarade för honom att han inte visste vem det var o.s.v men han ville veta ändå så  jag tänkte, wtf, han kommer ändå aldrig komma ihåg det imorgon. Vi får väl se om han gör det.. Haha, djupa samtal med Axlo är det inte alls om har privilegiet att ha liksom så det är ju bara att passa på.

Idag är det samma tider som igår på Shell men jag tänkte jag skulle pysa iväg till solariet innan jag börjar och få lite mer färg på min redan hyfsat obleka kropp.
This wintercold does no wonders for my body, I tell you that!


Men puss på er så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0