Sms Sms!!!

Nu har P-T fixat M.P.G till mig på dvd så den kommer gå kokhet nu ett tag framöver. Det finns faktiskt inget bättre. Jag är som besatt alltså!!

Jäklar vad mobilen plingar nu då helt plötsligt. Den var tyst hela dagen, har kännt mig som den ensammaste människan i världen men nu så passar det när det snart är läggdags. -Suck!
Danni messade och sa att han ska jobba i Täby imorgon, stackaren får aldrig vara ledig. Jag öppnar iaf i Tensta imorgon... igen! Jag har två lediga dagar på typ tre veckor. Det känns ganska tungt men Åre väntar i Januari så måste jobba ihop dom fem dagarna.
Det blir iaf av, det är bokat och klart så nu ska det bara betalas. Vi behöver dock ragga folk som är sugna på att dra och åka skidor, pojkar som flickor är välkomna. Just let us know... Det kommer hur som helst bli grymt!


Jag somnade, eller rättare sagt däckade på soffan lagom tills middagen var klar så jag fick käka själv. Det gjorde inte så mycket eftersom det blev kött och potatisgratäng på pappsens vis, då går det fan bra att sitta ute och käka för smaken gör sitt. Yummy!

Anyhow, finns inte så mycket trams att skriva just nu. Jag har fört över massor med gamla bilder från mammas och pappas dator till den här så ni kanske får se en och annan gammal bild framöver. Sånt är ju skoj liksom, min outfit på jobbet har jag också bild på. Haha, så jävla het!

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0