Sola? -Eh nej!

Det var helt enkelt inte meningen att jag skulle sola idag.
jag åkte dit hittade perfektaste parkeringen och precis när jag ska kliva ur bilen så kommer jag på att jag glömt ta ut pengar så jag burnar till Hässelby Gård för att ta ut och när jag kommer tillbaka då har ngn tagit parkeringen så jag får hitta en ny. När jag väl gjort det och äntligen kommer fram så fungerar inte maskinen som ska växla pengarna så det var bara att vända på klacken och åka hemåt igen...


Jag får sola imorgon istället I guess. Om två timmar börjar jag jobba så jag ska snart bege mig för jag har ändå inget för mig. Känns dumt att bara sitta här om man ändå inte gör någon nytta!

Jag tog iaf en lång varm & mysig dusch med tända ljus nyss, mys!


Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0