Spookie

Här sitter jag och funderar på hur mina kikkor haft det idag på julpysseldagen. Jag svek dom idag eftersom jag mådde så dåligt och orkade verkligen inte, hur hemskt det än låter.
Jag tycker det är trisst att inte få träffa dom men å andra sidan hade jag inte varit något speciellt bra sällskap. Just nu mår jag faktiskt illa och ska gå och lägga mig i sängen med en bra film.
Imorgon börjar jag klockan åtta, eller vi öppnar då så jag ska vara på jobbet tjugo i typ. Kul!

Malin skrämde upp Kenneth och Gunnar lite med Peter Answers-sidan. Lite skoj tycker jag, Gunnar blev alldeles nojig och trodde att jag skickade svaren till Malin men som om jag skulle svara fel på att hans pappa är död liksom. Jag vet väl att han är alive & kicking! Nej du Gunnar lilla, jag har minsann inte skickat några svar... Det där får du klura på ett tag!


Vilket liv det är i vardagsrummet alltså, vi får väl se när jag behagar somna. Jag får i ialf sällskap inatt, Fanny kommer ligga vid min sida.
Wet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0