Stress

Idag har det faktiskt varit en riktigt bra dag på jobbet. Jag skrattade hela morgonen, det började med att en kille ville ha snus, inget konstigt med det. Jag sträcker mig efter en i kylen men den jäkeln studsade till lite så det slutade med att jag bollade med den fram till kassan för att inte tappa eländet i golvet. Jag tyckte det var asskoj så jag fnissade lite men torrbollen som skulle ha Ettan eller va bövelen det var såg bara arg ut vilket gjorde att jag tyckte det var ännu roligare. Nästa kund skulle också ha snus och denna gång gick det bättre men då säger han, haha, du tappade den inte den här gången och bara tanken på hur allt måste sett ut fick mig att i princip ligga på golvet och gråta av asgarv och Danni hajade ingenting. Det var inte ens speciellt kul.. Aja, trött som satan kallas det!
 
Hela morgonen gick jag runt och småfnissade för mig själv sen så skulle Danni ut på skräprunda och medan han går genom slussen vänder jag mig om för att kolla bullarna då trycker han på ringklockan som ger ifrån sig ett ljud som jag aldrig hört förut. Jag vänder mig då mot kassan och ser lite smått chockad och rädd ut och funderar en stund på vad det kan vara. Efter en stund kollar jag mot utgången där Danni står och asgarvar åt mig, jag var inte långt efter att sitta på golvet och hålla mig om magen av garv. Man kan säga att det var en ganska härlig morgon.

Eftermiddagen var desto värre. Jag skulle plocka upp två månaders beställning av tobak, man tackar! Det tog sälert 1-2 timmar och jag var ganska slut efter men att få ett sms av Andreas gjorde nog ändå min dag. Haha, stackaren är nog trött idag men men, det förtjänade han!!
Mobilen slutade inte vibrera eller ringa på hela eftermiddagen så det slutade med att jag la ifrån mig den ganska snabbt för att få något gjort och ja, man kan väl säga att det hjälpte för jag kom inte ifrån jobbet fören 45 minuter efter jag slutat.
Farhad behövde hjälp i kassan medan han pratade med polisen och Anne sprang runt och gjorde annat eftersom hon inte började fören klocken fem. Så där stod jag, packade upp tobak i butiken och hjälpte somalier i kassan, bra där!!

Imorgon är det en jättestor leverans som kommer och den ska jag få packa upp, fitta fat handgranat! Yeeees!!
Efter jobbet ska jag försöka hinna köpa julklapp till Sandrew och present till Öhman som fyller 20. Kul, hoppas lönen kommit då annar är jag KÖRD! Sandra den jäkeln har redan hittat en julklapp som säkerligen är "sååå jag" så jag måste väl försöka hitta nånting till henne också. Till Öhman sjöman har jag inte den blekaste aning om vad jag ska köpa för nåt. Vad köper man till kvinnan som har allt?? .. haha! Nej, men faktiskt jättesvårt. Det får bli ett senare problem och ett phonecall till Lisa-fisa-päron-fjärt!
Sandrew träffade jag faktiskt i åkis och den lilla pullan har skaffat sig überkort hår och långa fina naglar. Skitunge! Har tid att rå om sig själv på de där sättet, nu blir jag avis! Min utväxt börjar se förtääääskig ut alltså, måste ta tag i det här! Kimsan har skaffat ny tattoo också, det skulle jag också fixa ja.. Dan det är mycket nu!


Nej nu ska jag klä av mig och sen göra fullkornsvåfflor!
Stink you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0