Tack Juan!

Här har man suttit i månader och försökt klurat ut vad fan man ska tatuera, jag har frågat familj, släkt och vänner och har fått många förslag men inga som jag fallit för.


Nu har jag suttit och inväntat sömnen här framför datan och msn tillsammans med Juan, en av Lindas alla spårade killkompisar. Fråga mig inte vad vi snackar om, oftast när han pratar med mig så är han ölsugen men nu var det allt mellan himmel och jord.
Det slutade dock med att han frågade om jag kunde ställa upp imorgon och jag sa som vanligt ja och det slutade så här:



juan säger:

snällt snällt!

cecilia , gossip girl! säger:

ibland så tindrar jag till

juan säger:

du har dina stunder

juan säger:

dom må va få men

cecilia , gossip girl! säger:

yes indeed

cecilia , gossip girl! säger:

hörru dom är många ,

juan säger:

har svårt att komma på en enda bra stund

juan säger:

.. sorry

cecilia , gossip girl! säger:

äh .. helt plötsligt så hade jag absolut ingen lust att gå på systemet imorrn !

juan säger:

hahah!

juan säger:

tare lugnt tingeling

juan säger:

menar inget illa

juan säger:

najs att ja nu har ett fint smeknamn till dig med, som till alla andra mina goda vänner

cecilia , gossip girl! säger:

jaså va e de då ?

juan säger:

tingeling ffs

cecilia , gossip girl! säger:

tingeling ?! haha

juan säger:

passar sjukt bra

cecilia , gossip girl! säger:

varför?

juan säger:

du påminner om en liten tingis.. blond o allt

cecilia , gossip girl! säger:

okay , if you say so

Ja, sen är det ju det där med att jag "tindrar" till som jag alltid säger. Det är ju klockrent, jag ska alltså skaffa mig en liten Tinkerbell! Var vet ni väl redan, för er som inte är med i matchen så kan jag säga att det är på ett ställe där den inte kommer synas...


image1379

Återigen tack Juan för att du är ett geni!
T(j)ingeling!

Kommentarer
Postat av: Juan

varsågod tingis!!

2007-12-07 @ 00:10:38
Postat av: lajzan

ingen av er är speciellt friska i huvet ;) vad får ni allt ifrån? ;) haha

2007-12-07 @ 08:05:07
URL: http://lindaarnblom.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Det kommer från bruden som kom på hela grejen med att försöka sparka sig själv i huvudet!

2007-12-07 @ 15:57:13
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: juan

hahah låter ju smart!!

2007-12-07 @ 19:55:56
Postat av: Cecilia

ELLER?! .. dock lyckades jag före henne ..

2007-12-07 @ 20:04:29
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: lajzan

eller inte, jag klarade det innan jag började med att visa dig det! när du gjorde bort dig i åkis! mohahha, PÖCKO!

2007-12-08 @ 13:43:23
URL: http://lindaarnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0