Tälje är en förort till Bejrut

Hej och hå! Idag har det varit full rulle kanelbulle...

Jobb jobb jobb, när jag slutade så väntade jag på jobbet ett tag och tjötade med Anne, Johan kom och sa hej en snabbis sen så var jag tvungen att kila. Jag hämtade upp mammsen sen gick vi och shoppade ingridienser till maten som jag skulle tillaga -pastarullar! Det var färska lasagneplattor, tomatfonf, skinka, mozarella och basilia. Mumsfillimumma vart det när vi var klara. Lajzan och Malin var väl si så där men det skiter jag i för dom är smålortar och förstår sig inte på god mat.

Spenatfylld pastarulle

Efter maten tog jag en sixtedusch, hypersnabb var den för sen skulle jag vidare till matchen med pappa. Dif-SSK, vi åkte på däng, även bokstavligen talat. De tyckte om att slåss i Tälje, usch och fy! Fula gubbar det där...
Under andra halvlek somnade jag seriöst på pappas axel, det var lite pinsamt så jag gick och köpte en loka för att piggna till lite men sista perioden sög ändå så jag kunde egentligen lika gärna sovit genom hela den också.

Nu ska jag städa undan det sista i rummet sen sova! Imorgon bär det av till Sumpan och farmor efter jobbet och en snabb visit av Johan.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0