Utekväll med Valky!

Shiet hur ska jag orka skriva om gårdagen alltså, jag är HELT slut...

Jaja, jag hämtade upp Maddox när vi båda var klara att dra ut och hon hade löst allt med busskort och dubbelkollat att hon hade leg och visa.
Vi åkte hem till mig, lämnade bilen efter att vi blivit lurade av några springande pöjkar. Tog 119 och åkte in mot stan. Vi hade ingen aning om vart vi skulle men Lajzan var ute på ett ställe som hete In (haha, ute på in) så vi tänkte möta henne vid Stadsbibliotelet. Det gick NEJ bra för oss kan jag säga, syster yster was nowhere to be found. Dumskalle unge! Madde ringde 118100 och försökte ta reda på vart det var men ingen lycka där så vi sket i det hela och åkte vidare till Hirschen där det var drag. Vi köpte bira, Heineken givetvis när Valkyria är med. Anders ringde dyngo till Madde och frågade vad hon gjorde och han bestämde sig för att komma in. Efter ett toabesök på väg till baren så stod han där helt plötsligt med en annan kille som jag kände igen. Robin hette han och gick i samma skola som mig i grundskolan, världen är allt bra liten alltså.
Sen så drack vi lite och Anders psykade mig massor. Jag höll på att bli galen men sen blev han iaf utkastad för att han gick in och sa hej på tjejerna toalett så dom ville vänta på oss men Madde sa att de skulle dra istället.
När det var stängningsdags så tog vi en taxi och hämtade upp Truklas och åkte vidare mot Grimsta där den här Robin bodde. Där var ju varken Anders eller Robin men dom var på väg så det var bara för oss att sitta och vänta utanför porten.

Till slut kom dom och vi satt och lyssnade på musik ett tag, Anders lagade mat och det slutade med att Madde drog och jag tyckte det var en bra idé att stanna kvar så jag somnade i soffan och vaknade vid halv tolv och kom på att jag skulle till Kista med mammsen och pappsen. Bra där Cissi! Det var bara att ringa mammsen och det visade sig att de var i Vällingby så jag knallade dit och mötte dom. Vi åkte hem och lämnade farsgubben sen så var det Kista-dags för att köpa julklappar och jag smällde i mig en fet burgare på Donken. Den satt så jävla bra fast jag blev lite dålig efteråt men som vanligt överenergisk när jag är bakis.
Efter Kista kom jag på att jag skulle på systemet så mamma fick svänga förbi Vällingby och där sprang jag in och köpte ett flak och fick givetvis visa leg. Då blev mamma avis och sa att hon minsann också ville visa leg så då fick hon göra det.
Det var ett jävla bök med det där flaket (JOHAN DU SKA NJUTA AV DEN DÄR BIRAN ALLTSÅ) som vägde ett ton. Jag och mamma fick turas om med att bära den till bilen och locket åkte av hela tiden. OMG, vad jobbigt det var. Tråkigt mycket träningsvärk jag kommer ha imorgon.



Nu har iaf mammsen och pappsen massa old peeps här på julmiddag, ser fram emot att gå och lägga mig sen när det är som högast volym på dom där ute. Jag ska nämligen jobba imorgon, usch & fy!

Ha en trevlig kväll nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0