Vad jag känner just nu

Ja visst har vi tjejer som ni killar säger, många problem.
Ni killar har dock bara två

- Allt ni säger och allt ni gör!!

Jag kommer aldrig nånsin förstå mig på er, varför inte bara säga direkt vad det är ni tänker och tycker. Orka svamla runt i mörker. Det värsta jag vet är när jag måste gå runt och fundera på vad som är fel eller vad jag gjort för tokigt den här gången. Jag är inte så smart och definitivt ingen tankeläsare.
Fan va tufft och skönt det skulle vara om man kunde få läsa folks tankar lite då och då. -Spare me this torture!!

Det där med att tjejer/kvinnor är svåra att första är ett jävla påhitt av någon korkad man, ni är minst lika komplicerade...
Killar -kan inte leva med dom, kan inte leva utan dom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0