Vill inte!

Jahapp, det händer ju inget speciellt just nu. Har blivit bjuden till både H-by strand och Munsö men jag orkar inte och vill inte heller för den delen.
Jag ska nog lägga mig i sängen och kolla på en film, imorgon bär det av mot Kista med lil si'z.

Btw så ringde guldtandsmaffian mig men jag vägrade svara. Skrev att jag va kär i någon annan eller liknande, pinsamt om han dyker upp på jobbet. Eller, om?... Han är ju stammis så han LÄR ju dyka upp! Fuck me.. ännu en härlig Cecilia-Arnblom-Situation! Hatar när de händer. BLÄ!

Heippa!

Kommentarer
Postat av: lajzan

KUL ATT DU RINGDE, jävla svikare..

2007-12-11 @ 15:48:30
URL: http://lindaarnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0