3 av 4 svenskar utgör 75% av landets befolkning.

Ännu en dag har kommit och gått. Nu är ångesten större än någosin. En semla OCH en bulle, det blir hårdbantning imorgon mina vänner.

Jag har faktiskt bara jobbat på som vanligt igag, förutom den bitande kylan så var det helt lugnt och barnen var ganska snälla mot mig idag också.
En del av kvällen spenderades hemma hos Sandra framför tv:n, hon är även boven som ligger bakom min svullångest idag. Usch, vilka goda bullar Ilona gör!!
Hur som helst, igår hade jag problem med mitt navelludd och idag undrade jag verkligen vart fan allt hår och våra naglar kommer ifrån. Det liksom bara växer ut out of nowhere men jag fick reda på att det är döda hudceller och jag ville nog egentligen inte veta det... Ugh!!

Här hemma ligger folket för döden, pappsen har feber och malun har kräksjukan. Det, bokstavligen talat, sprutar ur alla hål på henne just nu stackarn. Jag vill verkligen inte bli smittad, jag tror jag ska flytta ut på tomten ett tag! Hon får hur som helst hålla sig på övervåningen och jag håller mig garanterat på undervåningen. Fy bubblan för bajs och spya, det går TOKBORT!
Det var allt för idag, sjukt trisst men jag avslutar väl som vanligt med lite smått och gott babes!

Dagens tips på vad du inte ska säga medan du har sex: Hoppas du är lika snygg när jag är nykter...
Dagens lycka: Fettisdagen och jag var den enda i familjen som fick en semla.

Jag skulle gärna stanna men jag håller på att lära min vessla att joddla...
Ciao fuckheads!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0