Det löser sig

..Sa kärringen som sket i poolen.

Hejsan hoppsan. Här sitter jag och är tydligen filosofisk. Jag kom nyligen fram till att jag har en navelluddsmagnetisk navel. Det är det inte alla som har och det är lite charmen med mig... också!

Dagen har flytit på, den liksom kom och sen var den över. Jag var galet trött imorse och är ännu tröttare just nu så det blir nog inget långt inlägg.
Jag kom iaf hem och bänkade mig som vanligt framför den här dumburken för att vänta på middagen som jag egentligen inte alls var sugen på och kunde ha skippat så hade jag sluppit samvetskvalen nu. Min mage är nämligen proppfull fortfarande... BURP!!
Nej nog med äckligheter, jag kollade på det vanliga Laguna Beach och eftersom det är Måndag så var det även Cityakuten, eller ER som det heter på english!
Laguna beach är förövrigt det bästa i mitt liv just nu, intriger, bitchfights, kärlek, brustna hjärtan, rikemansungdomar med snygga kläder.. vad mer kan man önskar sig. De lever "the american dream" babes och jag kan inte mer än att önska att jag var i deras skor, bokstavligen talat. Kyndra fotomodellsnygg och bäst just nu, btw!

L.B - the real OC

Jaha, imorgon är en ny dag och då ska jag jobba lite mer. Några mer detaljerade planer denna vecka finns det inte. Jobba, sola och kanske ut på Lördag. Sen får vi se om jag kan klämma in Lisa och Linda någon dag men det verkar inte som det. Linda ska ju till Gävle och hälsa på Mosan så det ser ganska kärvt ut.
Anyway, glöm inte att tänka posetivt nu mina älsklingar, livet är sjukt bra och det blir inte bättre än vad man gör det till.. (Haha, skitsnack!!).

Dagens tips på vad du inte ska säga medan du har sex: Jag vill ha barn!
Dagens lycka: Jag får gå och lägga mig i en varm säng inatt igen! Tänk på barnen i Afrika...

Jag skulle verkligen vilja sitta kvar här men presidenten sa att han kanske skulle titta förbi. Au revoir!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!

Jag hoppas att du inte tycker detta är jobbigt men det
handlar inte om försäljning. Det jag har att erbjuda är helt gratis utan några dolda avgifter.

Du kan få allt från Dvd-boxar till presentkort på MQ, Vero Moda eller
varför inte Ikea? Eller Ps2? Eller vad sägs om en hemmabio? Helt Gratis!

Jag har gjort det och har hittills fått en sex and the city box med alla säsonger i form av en skolåda och ett Xbox!

Gå in på GratisGenerationen och bli medlem sen behöver du bara värva 7 stycken vänner efter att du
fullgjort två gratiserbjudanden, sen kan du bara sätta dig ner och vänta på ditt Xbox eller vad du nu väljer ;)

Det funkar verkligen, Jag lovar! Jag var själv rätt skeptisk men nu är jag helt såld!

Jag önskar dig Lycka till!

Mvh
Mia

2007-02-19 @ 23:18:37
Postat av: sandra

hej gumman, ville bara tala om att jag älskar dig!

2007-02-20 @ 00:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0