Fem irriterande saker

  • När folk pekar på sin handled samtidigt som de frågar hur mycket klockan är. Alltså jag, precis som alla andra vet vart klockan sitter. Pekar jag mellan benen när jag frågar vart toaletten är eller?
  • När folk säger; "du kan inte både äta kakan och ha kvar den". Nej men smart! Då köper man två kakor och käkar den ena och sparar den andra.
  • När folk inne på biografen säger; "såg du?!". Nej, jag har betalat 80 spänn för att stirra upp i taket (?).
  • Folk som frågar; "får jag fråga en sak?". Du gav inte några alternativ va?
  • När folk säger; "livet är kort!". Men hallå?! Livet är det längsta du någonsin kommer göra, vad kan vara längre?

Dagens aktiviteter bestod av gymning med Leo och sedan in till stan och mys samt fika med Lisa.
Kvällen spenderades framför tv:n, ofcourse!!

Dagens lycka: Umgås med Leo lite och självklart eftermiddagen med min kära Lisa. Btw, jag är fortfarande lycklig och min lilla crush är ju bara så adorable, haha!

Sovadags, imorgon åker jag och syster för att hälsa på farmor!
Bli på alerten med lite pisk på stjärten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0