Fredagkväll

... Och allt är lugnt!
Jag håller på att somna, har en del att välja på att göra; gå ut på krogen med ett STORT ekerögäng, Essingen och myskväll, ungås med "stora grabbar", Gävle (?)... och annat smått och gott men jag är för trött för att ens fundera på dessa alternativ.
Jag ska iaf börja med att gå och duscha sen får vi se vad som händer, som det känns nu så låter sängen inte som en helt dålig idé..

Uppdaterar senare,
puss på er  <3

Update 01.16

Jaha nu sitter jag här sjukt trött, blev varken det ena eller det andra. Nepp, sitter här helt själv och väntat uppe i onödan har jag också gjort! Men men, skit man får ta...

såhär kulhade jag
Jag bjuder på mig själv i vanlig ordning, sååå givmild är jag!

Puss och God natt då!

Kommentarer
Postat av: olson

tråkig du e

2007-02-24 @ 03:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0