Gävleresan

PASS

Tack Moa för att du ordnade och fixade så mycket, sängplatser, lokal, roliga lysrör, drinkar, smörgåstårta, roligt folk och skön musik. Tack tack, och jag hoppas du blev nöjd och hade en bra födelsedag trots bula och huvudvärk!




Tack till Olson som bokade en natt på hotell i Gävle dagen innan festen. Det var verkligen sjukt skönt och mycket genröst av dig älsk. Och tack till Conny som roade oss måttligt med den ihopfällbara sängen. Tack också för musiken som ni så bra riggade upp och spelade HÖGT!

Kommentarer
Postat av: emilia

haha tack för att du la upp den finaste bilden :P fyfan vad jag ser ut!

2007-02-05 @ 09:22:27
Postat av: Anonym

hoppas ni hade kul gumman, HÖRRÖ, det skulle va en ära om du började använda pus och knull mitt lilla hjärtegull nu när itne jag gör det synligt så du får efterträda mig ;P pusss på lillfingret

2007-02-05 @ 10:58:22
Postat av: cecilia

Em: Jaa men man måste ha med en snygg bakisbild och du är ju alltid snygg ;)

Sandrew: Självklart baby men det finns en till som "efterträder" både dig och mig rätt bra. ÄCKEL! Men men, NO LIFE!!

2007-02-05 @ 16:43:29
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: Linda

Hahahaha.. :)
Klockrent!

2007-02-05 @ 17:59:17
URL: http://gissela.blogg.se
Postat av: cecilia

Gissela Gissela, saknar dig redan igen!!! ;)

2007-02-05 @ 18:30:37
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: sandrew

Haha bäst baby!!! puss o knull ;P

2007-02-06 @ 11:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0