I love Listor

Jag har kommit underfund med att det är tokroligt med listor av olia slag och jag tänkte ni också kunde roa er med det nu medan mitt liv inte alls är lika roligt längre. Det är nämligen mest jobb, tv-tittande och sömn som mitt liv består av just nu. Visserligen måste jag börja plugga och träna igen snart eftersom teorin ska skrivas snart men det är ett lite senare problem nu ska ni få en lista som passar bra just nu eftersom jag jobbar med små barn på dagis.

Barnböcker du aldrig hittar i bokhandeln

    ♥ Du Är Annorlunda Och Det Är Inte Bra
    ♥ Pojken Som Dog När Han Åt Alla Sina Grönsaker
    ♥ Kossan Magda, Pappas Nya Fru
    ♥ Roliga Ord På Tre Bokstäver Som Man Kan Dela Med Sig Av
    ♥ Hammare, Skruvmejsel, Sax och Såg: En Gör-Det-Själv-Bok
    ♥ Barnens Guide Till Hur Man Liftar
    ♥ Karin Var Så Olydig Att Mamma Slutade Älska Henne
    ♥ Nicke Nyfiken Och Högspänningsledningen
    ♥ Tommy Och Annika Pippar Pippi
    ♥ Alla Katter Kommer Till Helvetet
    ♥ Pappa Stal Min Brandbil
    ♥ Den Lilla Skvallrande Morsgrisen
    ♥ Nu Får Det Vara Slut, Du Ska Adopteras Bort
    ♥ Farfar Får En Kista
    ♥ Den Magiska Världen Inuti Det Övergivna Kylskåpet
    ♥ Katten Gustaf Får Leukemi
    ♥ Främlingar Har Det Godaste Godiset
    ♥ Du Är En Olycka
    ♥ Saker Som Rika Personer Har, Och Som Du Aldrig Kommer Att få
    ♥ Gubben i Månen Är Egentligen Satan
    ♥ Se Katten Måns. Se Katten Måns Flyga.
    ♥ Dina Mardrömmar Är Verkliga
    ♥ Var Vill Du Begravas?
    ♥ Ägg, Toalettpapper Och Din Skola
    ♥ Gnällande, Sparkande och Gråtande: Så Får Du Som Du Vill
    ♥ Varför Herr Gaffel och Fru Väggkontakt Inte Kan Vara Vänner
    ♥ Ställen Som Mamma Och Pappa Gömmer Spännande Saker På
    ♥ Pappa Dricker För Att Du Gråter
    ♥ Ploff! Säger Hamstern ? Och Etthundra Andra Roliga Spel I Mikrovågsugnen

Dagens citat: Sex utan kärlek är bättre än inget sex alls. - Hugh Hefner
(kom inte på nån lycka idag)


Ciao!

Kommentarer
Postat av: sandrew

ÅH vilket bra citat, för vissa stämmer det ;P

2007-02-13 @ 21:37:53
Postat av: Anonym

lyckan varje dag är att vara frisk

2007-02-13 @ 22:02:56
Postat av: cecilia

... och om man inte är det heller?

2007-02-13 @ 22:40:17
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: sandrew

då är lyckan alla dina vänner du har bakom ryggen som stöttar dig i vått och torrt !!!

2007-02-14 @ 00:17:55
Postat av: cecilia

ja men de är ju inte dagens :p den lyckan har man aleways ;D ..

2007-02-14 @ 16:58:43
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0