Listor är bra skit

Det är Söndag och jag har jätte tråkigt, vad passar inte bättre då än en helt värdelös lista?
Gårdagen var ganska intressant, jag fick träffa min underbara Linda och kolla på roliga bilder från hennes resa och vi tog en varsin cider tillsammans. Sen åkte jag, Olson och Chaplin vidare hem till mig där dom delade fyra helrör tillsammans med pappsen och Per-Tomas. Chaplin blev väldigt full och bestämde sig efter en kommentar från Olson att han skulle gå ut och vandra runt på fotbollsplanen och skrika rakt ut för att få ut sin vrede jäntemot Olson. Kul kille det där.
Senare fick jag besök och slapp sova själv och det är alltid uppskattat och mysigt :).
Hur som helst här är Listorna, enyoj!


Min kvinnliga sida:

[ x ] Köpt en hårfön?
[ x ] Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut?
[ x ] Följt med som smakråd vid en shoppingrunda?
[ x ] Pratat känslor?
[ x ] Tänkt på att matcha mina kläder?
[ x ] Berömt en person av manligt kön för sitt utseende?
[ x ] Ringt upp en person utan konkret syfte?
[ x ] Funderat på namn åt mina barn?
[ / ] Insett storheten hos Barbra Streisand?
[ x ] Druckit Cosmopolitan?
[ x ] Sett ett avsnitt av "Sex and the city"?
[ x ] Sett två avsnitt av "Sex and the city"?
[ x ] Känt mig sugen på en kopp te?
[ x ] Känt glädje över att få blommor i present ?
[ x ] Gjort någonting romantiskt på eget initiativ?
[ x ] Blivit arg utan anledning?
[ x ] Brytt mig om H&M:s val av modell?
[ x ] Pratat skvaller?
[ x ] Varit arg/sur utan att tala om det?
[ x ] Kramat en kille?
[ x ] Dansat?
[ x ] Bakat åt dig själv?
Totalt: 21 poäng

Min manliga sida:

[ / ] Ljugit om hur mycket jag har druckit?
[ x ] Ätit en blodig stek?
[ x ] Läst en biltidning?
[ / ] Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap?
[ x ] Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det?
[ / ] Skött grillen under en grillfest?
[ / ] Läst en bok av Jan Guillou?
[ x ] Läst ett nummer av slitz?
[ / ] Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza?
[ / ] Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad?
[ / ] Gått på en Ulf Lundell-konsert ?
[ x ] Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person?
[ / ] Sett alla Die Hard och Rockyfilmerna?
[ x ] Diskuterat bröst?
[ / ] Gjort lumpen?
[ / ] Läst Nick Hornby?
[ / ] Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning?
[ x ] Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil?
[ / ] Enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar?
[ x ] Lagat någonting på egen hand?
[ / ] Skrikit "kom igen nu gubbar" på en fotbollsplan?
[ x ] Tävlat i att dricka öl?
Totalt: 9 poäng


Btw, jag är galet glad att ha dig hemma älskling!

Hörs senare bitches and hoes!

____ ♥ ____

Update 18.46

Nu är jag nyhemkommen från Mangolian och inte helt smärtfritt proppmätt. Buffén var inte nådig och jag har käkar så det i princip sprutar ut genom öronen på mig. Det var nudlar, kött av olika slag, minimajs, kastanjer, bambu, champinjoner, broccoli, bläckfisk, krabba, glass, fruktsallad,. räkchips, massor med cola och mycket, myclet mer. Jag visste inte ens att jag fick plats med så mycket mat och nu känns sängen inte långt borta. Usch va jag är trött!
Men på vägen in i bilen så körde jag "nåd" på Linda och hon fick för sig att hon skulle bita mig och nu har jag inte bara ont utan ett fint lila märke på min hand. God damn it vad hon har kraft i käkarna, det gör fortfarande ont alltså.
Det känns sjukt skönt iaf att vara hemma och att jag ska jobba imorrn, sysselsättnikng gör så mycket för psyket. Att bara sitta hemma är ett rent helvette och jag vet inte hur jag ska klara mig efter nästa Måndag när mina arbetsdagar är slut, illa illa!
Ja, jag måste iaf sätta igång en gång för alla och plugga satan nu, körprovet är väl om typ två, tre veckor och det skulle ju vara skönt att INTE misslyckas med det.

Dagens lycka: Att få spendera lite "quality-time" med familjen ute på restaurang med god mat, det är inte helt fel det :) .

Make med feel warm - Tell me I'm HOT!!!!
Puss och Kram på er allihopa, everybody...

Kommentarer
Postat av: Linda

:):):)
Massa kärlek till dej

2007-02-18 @ 14:24:03
Postat av: Lisilale

snattare

2007-02-18 @ 15:58:03
Postat av: cecilia

hihi

2007-02-18 @ 16:06:52
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0