Livet är grymt, sa bonden

...Grymt grymt, sa grisen!

Humorn är på topp iaf, det ska jag ha. Dessutom är humöret helt okay idag också. Jag känner mig ganska så glad iaf och det är sjukt skönt.
Kvällen blev natt, klockan är alldeles för mycket för mig och jag borde sova för längesen men den slutade bra iaf, jag är nöjd.

Maskeraden idag var ganska skoj men utmattande, jag slutade sist idag på avdelningen och det var också slitsamt vill jag lova. Ögongodis är dock bra skit och det finns det en och annan på dagis.. AV DOM SOM JOBBAR DÄR, SÅ KLART!!!!!!! (Lisa!! Shut up!!)
Jag var polis, den enda polisen på dagis men prinsessor och framförallt pirater fanns det gott om. Det var tydligen populärt, både bland pojkar, flickor och fröknar. Det går någon form av Johnny Depp-syndrom på Trandansen kanske, alla vill vara " Captain Jack Sparrow".

Imorgon är helgen här och då har jag fått ett erbjudnde, ett mysigt sådant. En gosigoskväll hos min själsfrände, vem tackar nej till något sådan? Inte jag iaf.
På Lördag är det utgång, jag ska ta det lugnt.. Alkoholen är min värsta fiende just nu så om jag nu dricker så blir det alldeles lagom mycket. Jag ska ut för att fira födelsedagar, jag menar på födelsedagar måste man ju faktiskt få fira sina vänner annars vore man ju ingen bra kompis... eller?

Nej gott folk, jag skulle kanske kunna sitta kvar här om det nu inte var så att mitt abstinensbesvär för körsbärsostkaka gör mig ganska asocial.
På med en film och sen somna och förhoppningsvis drömma lika heta drömmar som inatt om den där killen som bara finns just i mina drömmar dessvärre. Men kul för en stund iaf...

Pisk och Snusk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0