Lou är tlött och jättejättesliten

Mm, orkar typ inte ens skriva.  Fast det finns inget att skriva heller så...
Jobbat, kollat på tv, mår dåligt, är jättetrött och mycket tankspridd!

Nån har skrivit en kommentar igen; "du är mer korkad än du ser ut", ja eller liknande. Jag kan ju vara säker på iaf att det inte är någon som känner mig för alla mina vänner och bekanta vet att jag ÄR korkad så det var ju en jätte dum kommentar. Sen så skulle jag vilja veta hur man ser ut när man ser korkad ut, de flesta som man säger ser mindre intelligenta ut är ju blonda och jag är ju ganska blond för tillfället, eller? Förklara?.. Om man tänker efter så beskrivs sällan smarta människor som fotomodeller, det är oftast glasögonormaa och finniga människor med fettigt hår som man brukar se framför sig när man tänker på brainies.. Eller åtminstone jag så jag tar det som en komplimang helt enkelt. Tack du okände människa!... Tänk vad bra allt blir när man ser det från ett annat perspektiv, det enda rätta om du frågar mig.

Nu ångrar jag nästan att jag tog bort kommentaren...
Puss och God Natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är absolut inte korkad! Inte för att jag känner dig, men på sättet du skriver bevisar du att du inte är korkad. Och jag tror du inte är korkad på något annat vis heller!

2007-02-07 @ 18:17:35
Postat av: cecilia

Tack tack! Det känns skönt att höra =)
Hoppas dock att jag ser lite korkad ut ;)

2007-02-07 @ 20:59:04
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0