LYCKA!

Nu är jag den lyckligaste männskan på jorden. Linda var precis här och överraskade lilla mig när hon var ute och brummade med bilen. Hon kom hem imorse och har varit bort från oss alldeles för länge. Det var sjukt skönt att få krama på min flicka igen och höra hur sjukt kul hon har haft det och alla saker som hon införskaffat. Hela min dag är räddad, nu mår jag sjukt bra.

ÄLSK!
Välkommen  hem!

Ville bara dela med mig av min glädje, skriver kanske mer sen.
Kyssar!

Update 20.35

Jaha, det har blivit bestämt att vi ska åka ikväll istället. Olson har fått för sig att vi ska sova på hotell nu när han är så "tät" så det kan ju bli mysigt!
Jag har packat hela kvällen och jag är jätte rädd att jag ska glömma något så jag hoppas jag inte gör det. Jag har en "ny" mobil nu också och nytt nummer så mina kära vänner ge mig lite nummer så jag kan höra av mig till er som jag så ofta gör (ironisk, jag suger på att slå nummer och säga hej!). Nu kan man höra av sig till mig igen också, eller det är kanske svårt för er som inte har numret men ändå, det går iaf!

Nej, ha det bra gott folk!
Gör inget som jag skulle göra..
PUSKNULLPISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0