Malin Anna Desirée Arnblom

malinEn syster som verkligen hamnat i skuggan. Hon går igenom en tuff tid just nu eftersom alla hennes så kallade vänner vände sig emot henne och helt plötsligt bestämde sig för att helt enkelt inte gilla henne längre. Att skriva något som "jag kan inte säga förlåt till dig för då får jag dåligt rykte" bevisar på vilken nivå de här tjejerna och killarna ligger.
Malin gnäller dock inte, och hon har alltid samma leende på läpparna varje dag men så fort man är ensam med henne så kommer alla hemska elakheter och spydiga kommentarer som slängs efter henne fram. Hon har berättar så mycket skit för mig så jag har kockat av ilska men Malin behöll samma lugn och leende under hela tiden hon berättade allting. Det helt enkelt än någonting hon har accepterat och det rör henne inte ryggen. Det är skrämmande att det har kunnat bli så, sådana saker som hon har varit med om och som människor säger till henne ska man bli berörd av. JAG blev berörd, dumma skitungar hur kan man säga något sådant om Malin, hon gör ju inte en fluga förnär. Jag mår så dåligt av det här, och inte nog med all denna skit så ska hon gå igenom en bit av kakan hemma också. Våran mellansyster tar nog upp alldeles för mycket uppmärksamhet, jag får ta skiten medan Malin hamnar totalt i bakgrunden. Så får det helt enkelt inte vara.
Nej jag hoppas på en ändring.. och Malin jag finns här i vått och torrt! Kom till mig och prata jag kanske inte kan nacka ungarna men jag kan lyssna och förstå, jag har varit i din sits och jag vet att det är ett helvette! Jag mår så dåligt för din skull men håll inte saker inom dig det är okay att bli sur och förbannad! Jag älskar dig systra mi!


Tjejen som har ALLT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0