New and improved day

Tjenamors!
Idag har det kännts lite bättre, eller jag har iofs gått runt och funderat jättemycket men det var mest på jobbet där man inte gör så överdrivet mycket hela tiden. Anyway.. efter en kort arbetsdag som slutade klockan ett så for jag till trafikskolan och gjorde egentligen ingen nytta alls, efter det så vandrade jag vidare till SATS för att sola. Det var galet skönt och jag fick lite färg igen, jag har kännt mig genomskinlig ett tag nu så det var dags att bättra på brännan lite.
När jag kom hem blev det tjockismat som jag egentligen sagt till mig själv att jag inte ska käka men jag får ligga på hårdbantning nu i ett par dagar så det jämnar ut sig. Efter maten och en snabbdusch så for jag, pappsen och syster iväg till Globen för att kolla på Dif - Timrå. Jag och Linda stod i klacken tillsammans med Emil och det var sjukt kul. Jag vet faktiskt inte vad som var mest intressant, människorna runt omkring eller själv matchen. Matchen var iofs mindre bra men vi vann och det blev en hel del slagsmål och jag tror jag lärde mig tio nya hejaklacksramsor och säker en massa nya uttryck och regler också. Sjukt kul var det iaf.
På hemvägen så lyssnade vi på sjukt skön musik vilket gjorde mig astaggad på fest men det gick över nu när jag kom hem och fick se min säng. Nej det bli inget sånt den här helgen heller, bara mys med mig själv antagligen i soffan imorgon och sen far jag iväg till Ekerö en stund på lördagkväll för att kolla på Lindas bilder från Australien.

Imorgon blir jag förhoppningsvis väckt av Sandra sen ska vi iväg till något form av solarie i Veddesta som ska vara billigt och bra för att få ännu lite mer färg på våra vinterbleka kroppar. Mysfaktorn på topp redan då, man klagar ju aldrig på att få spendera lite tid med sin soulmate.
Nej nu ska jag missbruka lite nässpray sen är det dags för slafen.

Dagens lycka: Jag slutade tidigt, solningen var sjukt skön och matchen galet rolig.

Om du älskar djurgården, STÅ UPP!!
Godnatt-kyssar


Kommentarer
Postat av: Anonym

dem serva inte då?

2007-02-16 @ 02:34:23
Postat av: cecilia

OLSON!!!! Det är lite charmen med mig!! ;)

2007-02-16 @ 11:00:53
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: emilia

tjohej babe, lovade att skicka den här länken åt dig.. Haha nu har du något att skratta åt ;)

http://flimmr.se/2007/01/19/olindas-comeback/

KYSS!

2007-02-16 @ 16:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0