SKITDAG!

Hejsan hoppsan! Idag har det varit ett jävla tjat om kärlek och dudelidu men jag känner inte för att fira denna dag. Så var det med den saken nu vet ni det, det är en jävla överskattad dag som gör att alla singlar mår ännu sämre och som gör att jag bara vill gå i taket!.. (Har bara mig själv att skylla!)

Hur som helst... hoppas ni har det bäst idag, det kommer INTE jag.
Går nog och lägger mig tidigt!

Dagens lycka: Kul för alla er kära och samvetslösa där ute, I'm happy for you!

Hej då! ;(

Update 22.02

Alla hjärtans dag är snart slut och min dag spenderades framför tv:n, Laguna beach, The OC och Top Model. Allt var väldigt kul och spännande.
Jag kan ju inte direkt säga att jag känner annorlunda nu senare på kvällen, jag ser verkligen fram emot en ny dag imorgon. Alla hjärtans dag suger från och med nu!
Apropå morgondagen så blev min lilla sovmorgon inställd, jag börjar nu istället klockan åtta och slutar ett, men jag får väl helt enkelt åka hem och sova eller lägga mig i ett solarium kanske.
Jag är hur som helst ledig på Fredag och det behövs,  då ska jag sova hela dagen och sen på ta ännu en lugn kväll hemma framför en film med ett stort glas citronvatten.

Hej då och God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0