The wheels of change is in motion

Hejsan! A new and impoved Cissi skriver.

Imorgon är det sista dagen som vikarie på Trandansen för den här gången och efter det ska jag ta tag i saker och ting. För det första ska jag börja träna regelbundet igen för det har blivit alldeles för lite sådant ett tag nu, sen ska jag kolla upp skolor och framtida val och planer för lilla mig.
Jag ska försöka ta tag i mitt liv, jag är verkligen lycklig igen för första gången på länge, det är helt sjukt vad ovisshet kan göra för en.
Man behöver inte komma över en människa bara ge blanka fan i vad han sysslar med, eftersom det är så att det man inte vet mår man inte dåligt av och bara för att göra det klart för alla så är det även så att det man inte minns har inte hänt. Jädras va oskyldig jag blev helt plötsligt...

Anyway, veckan ser alltså ut som så, jobb, träning, solning och antagligen fest kommande helg. Apropå helgen så flyttar även Olson närmre mig, han ska bo i Hässelby gård så nu finns det ingen återvändå, han kommer aldrig bli av med mig. Mohahaha!!

The tip of today babes: lägg inte ner energi på människor som ändå inte bryr sig, it's a waste of time!

Dagens lycka: Mitt lyckorus när jag kände att allt började i falla på plats & alla mina darlings. Always!

As much as i want to stay homies så är det dessvärre så att jag har planerat att ta över världen inatt.
Massa lyckliga pussar och kramar!

Kommentarer
Postat av: drew

jag är på på party ;P

2007-02-27 @ 10:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0