Utgång på ingång

Gårdagen blev riktigt lyckad faktiskt och jag tror inte att jag var den enda som tyckte det, eller vad säger du Drew?
Vi startade hemma hos Lisa där hon så snällt fixade mitt hår så nu är jag åter igen totalt virthårig, Martin kom dit senare på ett superbra partyhumör och Jonas var redan där så vi käkade middag tillsammans och jag blev självklart mobbad i vanlig ordning.
Efter maten fixade vi iordning oss och fick skjuts av Jonas till Emilia där vi fortsatte partyt och förkrökade lite grann tillsammans innan vi begav oss in mot stan. I Brommaplan träffade vi Sandra på tuben och hon blev dränkt med vin av Lisa av misstag, Lisa är nämligen en hejare på att hetsa people men Sandra var inte riktigt med på den och fick allt över sig i princip. Lyckligtvis så ordnade det sig ganska bra.
Vi kom in helt galant och partade natten lång och shakade ass as usual.. Me like! Martin blev inte helt chockerande utslängd och Lisa följde med honom eftersom de skulle sova på samma ställe. Det va trisst att de drog så tidigt men jag lyckades ha kul ändå dock.
Imorse när jag kollade på luren hade jag fem sms som hade kommit när jag låg däckad i min säng, wops! Trisst att jag inte var vaken.. :(

Idag mår jag nog sämre än vad jag förtjänar, har lite huvudvärk och är galet trött men jag ska nog lägga mig och vila så går det säkert över!
Smisk på stjärten

____ ♥ ____

Update 17.50

Så var middagen avklarad, schnitzel med pommes är bra gejor!
Jag är fortfarande sjukt seg och skulle behöva göra en hel massor men jag orkar inte riktigt ta initiativet och börja. Jag sitter mest och funderar just nu på vad jag ska göra härnäst i mitt liv och har lite småångest över att mitt simkort är spärrat. Så gott folk jag har ingen fungerande mobil just nu. Jag ska nog ta och skaffa mig en ny lur och kort när lönen kommer om jag har råd med det. Det känns så värdelöst att gå utan mobil, jag känner mig inte riktigt hel utan den. Sjukt kul att jag ska byta nummer IGEN.. Jag vet inte hur många gånger jag gjort de senaste månaderna och börjar bli lite uttjatat.
Men som sagt, vad ska jag göra härnäst? Jag vill ju verkligen resa, jag vill och jag SKA men för att kunna resa behövs pengar och Cissi, lilla jag, har inget fast jobb och det SUGER APSNOPP!
Jag vill verkligen verkligen verkligen ha ett jobb nu nu nu!! Så jag kan åka ifrån det här skitlandet och ha lite ego-time i ett varmt och soligt land med massa fina pojkar och spännande äventyr.

Anyway, snart har jag ju teoriprov så jag måste plugga på det ikväll, sen ska jag duscha och byta lakan i min säng och städa mitt rum och kolla när jag börjar imorgon och leta efter pukkoden till simkortet och och och.... Blä! Den här dagen va kanske inte den bästa dagen i mitt liv, jag hade tänkt att jag skulle försöka få spendera lite tid med en snart resande vän, träffa honom innan, men han hade andra planer så det sket sig... Suck!

Nu är det dags att börja med dagens lycka igen gott folk för det har slarvats lite med det den senaste tiden och idag är det en riktigt bra lycka.

Dagens lycka:






..och alla dagars lycka är att ha en familj och vänner som er!




Ta vara på varandra och ta aldrig någon för givet, det kan sluta så illa!
Kärlek till alla mina nära och kära

Kommentarer
Postat av: Linda

Gollunge

2007-02-25 @ 22:26:28
URL: http://yeeselson.blogg.se
Postat av: drew

JAG HADE SÅ GRYMT KUL I LÖRDAGS BABY!!!!! :D lycka till 1000

2007-02-26 @ 14:14:25
Postat av: cecilia

jaa jag märkte det , du va fastklistrad i axlo ;)

2007-02-26 @ 16:52:39
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: drew

kanske ;P

2007-02-26 @ 18:38:49
Postat av: olson

pass

2007-02-27 @ 02:14:24
Postat av: emilia

haha sandra, go get him! en annan kille frågar efter ditt nr, vågar man ge? :)
Faaaan vad fina bilder på mig :P Tack cissi :)
Spank!

2007-02-27 @ 16:30:09
Postat av: emilia

haha sandra, go get him! en annan kille frågar efter ditt nr, vågar man ge? :)
Faaaan vad fina bilder på mig :P Tack cissi :)
Spank!

2007-02-27 @ 16:30:10
Postat av: Anonym

haha sandra, go get him! en annan kille frågar efter ditt nr, vågar man ge? :)
Faaaan vad fina bilder på mig :P Tack cissi :)
Spank!

2007-02-27 @ 16:32:35
Postat av: cecilia

säker på att du inte ska skicka en till likadan kommentar jag tror inte det räckte med 3 st ;)

kyss baby , du är alltid snygg!

2007-02-27 @ 18:59:41
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: drew

VAAAA??? vem då?? berätta mer :P beror på hur han ser ut , dansade jagmed honom :P haha;P pkyss och snussk

2007-02-27 @ 19:30:18
Postat av: emilia

haha datorn gjorde dt not mee :) jag vette sjutton vad som hände!

2007-02-28 @ 09:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0